♥ ♥

Hur kan man älska något man inte har sett?! det undrar jag men ändå älskar jag knoddas så mkt. Älskar att känna h*n leva om i min mage ♥ Kännslan om att jag vet att det finns något där som växer o knakar o inom en tid kommer ut till oss känslan är obeskrivlig ♥ Mamma älskar dej hjärtegull. ♥


♥Kärlek ♥



vecka 23 plus 5




Börjar känna lite småpanik nu det är bara 3 löningar kvar innan h*n kommer ut o vi har inte en barnvagn eller bil stol än :/ måste fixa de snart. Jessica ska kanske sälja sin vagn så vi kanske ska köpa den :) o kläder ska jag in till valbo o kolla lite efter, men de finns ju inte så mkt Vår och sommarkläder än så de måste väntas med ett tag.



ne nu är älsk på väg hem.♥



puss puss


Kommentarer
Postat av: Jessie

Vet hur mycket du längtar & älskar och du kommer inte älska mindre när knoddas är ute!! ;-)<3



Tänkte bara tipsa om H&M, kolla deras hemsida, de kanske har nåt inne som går att beställa. annars dröjer det nog inte länge förrän det finns i butikerna.

Tack för titten igår min fina!!! <3



kram kram <3

2011-01-15 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0