vecka 30 ♥

Ja som rubriken luder så är jag i vecka 30 nu :) veckorna bara rusar förbi snart så är vårat hjärtegryn här hos oss ♥♥ Åhh som vi längtar. om 10 veckor så kan det vara klart den eviga väntan kan vara över men de kan även dröja 13 veckor eller kanske hjärtat kommer om 8 veckor ♥ Herregud snart sååå!!!

hjärtat har lugnat ner sej lite i magen inte fullt lika ös hela tiden, men de kan man ju förstå att de inte finns så mkt plats kvar i magen, det börjar ju bli lite trångt där inne nu. Men på kvällarna när jag ska lägga mej så sätter vi igång och lever om lite bara för att påminna mamma att jag finns och kommer snart ut till er.
 vagnen är klar kläderna tvättade blöjorna på sin plats, bara sängen som ska upp nu o bäddas sen så får vårat älskade gryn komma ♥


Helgen har vart gansla lugn, i fredags så var vi bara hemma jag och mitt älskade hjärta, i lärdags så var det mat hos mamma o pappa med t mogge och ungarna. Söndags var det en soffdag med film och godis.

En nu vecka i skolan då sitter som vanligt vid datorn och pluggar Skärtecknik och Mättecknik inte dom roligaste som finns men måste ju klara dom med. sen äre bara programeringen och maskinerna kvar! Hoppas att jag ska klara allt detta innan Knoddas kommer. Men det verkar nästan vara kört! Programeringen tar ca 5 veckor och Maskinerna likaså. Och då är jag nog inte kvar. Men skolan sa att jag får komma tillbaka i höst och göra klart, Men de är ju arbetsförmedlingen som bestämmer det. och man ska ju inte vara så säker när det gäller dom! dom kan säga en sak o sen ändra till en annan sak. men det återsår att se.


Älsklingen min är hemma och sjuk idag :( förlyld som satan. Älskade vän då! kommer hem och tar hand om dej lite senare ♥ Älskar dej Johan Zetterholm ♥






puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta man skriver luder när det handlar om en bebis? :S

skriver anonymt för annars kommer du bli så arg på mig. får du reda på vem jag ärså menar jag inget illa.

kram på dig hjärtat

2011-02-21 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0