Uppdatering

Jaha så äre dags för en ny skolvecka då! och vad allt de innebär, en massa sitt vid datorn hela dagarna håller på med mätteknik och skärteknik :/ inte det roligste jag har gjort men men de går väl det med.

Tänk att vi redan är inne i Februari nu är det inte långt kvar tills Maj ♥ men om jag får bestämma så kommer Knoddas i mitten av April. Hoppas kan man iaf göra. ;)
Håller på och tvättar bebiskläder för fullt nu och viker ihop dom i Knoddas byrå ♥ fick ju en hel kartong av älskade Sarah som jag måste ta tag i :) lite sängkläder och sånt. tänk om typ 10 veckor så är jag fullgången  hur häftigt är inte det?! Typ snart de ♥ Längtar så mkt nu efter mitt hjärtegryn.

 

Igår så bjöd vi pappa på mat! Johan tycker så synd om pappa när mamma jobbar kväll så då tycker han att vi ska ringa till pappa och säga åt han o komma hem och äta :) Han tänker på sin svärfar han :) Ganska gullit och snällt gjort av min Älskling tycker jag! ♥



Hade ju tänkt att jag skulle ha ett ljusparty i Januari, men de blev inte så får prata med Marina om att ha denna månad ist :) det börjar minska i mina ljuslådor och det tycker jag inte om.! Så det måste jag styra upp! lite fika lukta ljus och prata en massa.. Hoppas att ni tycker att det låter bra? :)


slänger in en bild på min Älskade Rocky Boy ♥♥♥




Min älskade hund     R.I.P
Och älskade Arraz ♥♥♥



tta.



Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0