God morgon.

Behöver jag säga mer än att jag älskar detta väder?! Märker att Höstern närmar sej med stormsteg! Det blir mörkare och kallare på kvällarna, Man får tända sina ljus och bara mysa ner sej i soffan med en filt och kopp rykande kaffe. ♥ Love it!

Rocky är dålig han hade spytt inne i går när jag kom hem från Ockelbo o han har va konstig hela kvällen och spydde hela natten. :( mammas lilla hund då ♥

Och Loke har blivit så grinig på kvällarna när han ska sova, det som aldrig har vart nå problem men nån dag ska väl det komma med. :) haha igår så grinade han i 10 min innan han somnade och kvällen före så fick jag inte tyst på han i sängen utan han fick somna i min famn, men vill ju att han ska kunna somna själv o inte på mej eller Johan.
Fast ibland så får man det osså.

Köpte en ny damsugare igår Åhhh vad jag älskar min nya Tuss.. Haha Annica tycker att det låter perverst att jag säger att jag ska tussa, men det kommer från Sunes Jul, när dom har julstädning så säger mamma karin att hennes damsugare heter tuss så jag har döpt min damsugare till det osså. för Johan tycker att jag är som henne när jag damsuger bara för att jag pratar med min damsugare och är helt inne i städningen det går tydligen inte att prata med mej när jag städar! ;)

På fredag blir det nog en tripp till stugan för övernattning. så mysigt nu för nu måste man elda i öppna spisen för att få värme och tända en massa ljus. Behöver inte säga mer att jag trivs som bäst då! Annica och viktoria följer nog osså med oss ♥ Fast Loke inte tycker om henne så mkt, för hon är på han hela tiden, tar hans napp och drar han i håret osså är hon nog lite för högljudd för hans smak, men vänta så får ni nog se att han ger tillbaka när dom blir lite äldre ;) Go Ungarna ♥



Mammas hjärte hund ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0