!!??

God kväll.

Ja ennu än dag lider mot sitt slut och Johan jobbar sista em skiftet :) sen är han ledig tills måndag :) hatar verkligen em skiftet det känns som att han är borta hela dagarna. Gillar fm mer.

I morse så kom mamma anna och sandra på kaffe och kaka ;) sen var jag o loke bjuden på lunch hos suz :) fick kycklingsallad :) mm så gott det var! Tack så mkt för den trevliga stunden.
När jag va på väg hem så åkte jag till Ockelbo för att hämta ut mitt paket från jotex har beställt gardiner sängöverkast och kuddfodral till sovrummet som jag ska ha i höst! :) kommer att bli så fint så ♥

Nu ligger min prins och sover sött i sin säng. Jag fattar inte att man kan älska en unge så mkt som jag älskar min Loke. skulle verkligen kunna offra mitt liv för han!
Det är så häftigt att han har bott i min mage i 9 månader växt och utvecklats i min mage ♥ Är en så stolt mamma till min prins.


ibland så tror jag att mina vänner har slutat att höra av sej till mej sen jag fick barn, det är många som har gjort det nu! :( lite trökit men men så äre. inte så mkt jag kan göra åt saken. :(
Tur att jag har min Johan Loke och Rocky iaf! ♥


Testade för första ggn att baka bullar i mitt liv nu men fick slänga degen för att den jäste inte nå :( undra vad jag gjorde för fel??!!
Aja nya försök en annan gång.


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0