2 inlägg på samma dag!

God kväll!

Ja det är inte ofta det händer att de blir 2 inlägg på samma dag från mej inte.

Idag så har jag städat o städat perfekt väder för det ju =) sen va jag o Loke hem till min Farmor och Farfar och hälsade på en sväng. Farfar hade köpt kakor till mej ♥ gullig han.

sen på kvällen så va jag loke och emmy och firade Marina på hennes födelsedag! Tack för fikat smulan ♥ men present får du i mon :)


Lär bara slänga in en bild som Johan hade i sin mobil.  
Mamma och Son gillar Guns´N Roses ♥


Ne nu ska jag slänga mej i soffan och kolla på tv, det är ju premiär för Beraking News ikväll :)


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Tack för igår och tack för idag! :) <3

2011-08-23 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0