Vår och sol underbart!

Äntligen så har jag fått hem min dator och den funkar underbart :) Jag kan ju bara säga att jag verkligen älskar detta väder :) har haft en himla tur med vädret än sålänge hoppas bara att de håller i sej. Nästan all snö är borta bara lite små högar här och där. Gillar verkligen våren blommorna som kommer upp fåglarna börjar att sjunga för oss :) Det är varmt och skönt ute! Jag och Rocky bara njuter av att vara hemma om dagarna, vi tar en massa promenader och bara njuter av varandras sällskap! Och jag kan säga att vi verkligen längtar efter att Knoddas kommer till oss. Vilka promenader vi ska ta då!

Påsken närmar sej och vad får man då?! Jo påskägg, mamma köper alltid det åt oss det kan man inte växa ifrån eller inte i våran familj iaf! sen får ni tycka att vi är töntiga! men de hör ju till vi har ju fått de sen vi va liten! Ja menar vi är ju fortfarande Mammas barn!

På Fredag ska vi till Säljan med mamma och pappa på påskmiddag det blir trevligt hela familjen, sen åker ju Janne till uppsala för opperation! :( inte trevligt men de blir bra sen när det är klart! så han säger att jag inte får föda föräns han kommer hem :) haha så jag måste hålla igen! kanske det funkar kanske inte :) hoppas att det inte funkar!


Ne nu ska jag fixa klart maten tills hjärtat kommer hem!


Avslutar med en magbild.

Vecka 38. snart så :)

 

 

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0