Årets första mjukglass :)

Japp då har man tryckt i sej årets första mjukglass =) gud så gott det var! Jag mamma och Terese köpte en i Ockelbo idag. Va till Barnmorskan idag, allt såg jättebra ut med Knoddas! :) mormor och moster var med in och lyssnade dom osså. Förhoppningsvis så var det sista gången innan Knoddas kommer ut till oss. Efterlängtade unge. =)


sitter hemma hos mamma och pappa har käkat grillat och nu sitter älsklingen och pappa i badtunnan och jag väntar på att mamma ska komma hem från jobbet! så jag får nån att prata med osså! Terese gick hem hon skulle städa, så då satte jag mej här en stund.


Imon äre middag i Säljan som står på schemat jag älsklingen mamma och pappa är dit bjudna på mat! Tackar vi inte nej till. min svärmor är nämligen gudomligt duktig på eftrerrätt ;) haha det ser jag fram emot! ;) nerrå men allvis hon är jätteduktig!


Kan inte sova om nätterna heller vaknar typ hela tiden och kollar på klockan. sover typ 20 min sen vaknar jag igen! skit drygt! Hoppas på bättre sömn inatt!


ne nu ska jag ut och kolla vad pojkarna gör.


Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0