God morgon.

God morgon min kära läsare :)

Gud vad jag älskar hösten o alla dess färger, ja kanske inte just det vädret som vi har idag men i går va de ju helt underbart. Jag o Johan o Boppy tog en promenad o de va så skönt. Love it.



O snart är det inte långt kvar tills den bästa veckan på året nämligen ÄLGJAKTEN. inte alls långt kvar :) jag längtar.. snart sitter vi där farfar o jag o bara väntar o mår bra. Victor ska sitta med pappa i år igen så han får jag inte sitta med. :(

Den 1-3 oktober så ska jag o älsk låna farfars husvagn o åka till Rättvik med mor o pappa på Rättviksmarknaden =) har aldrig vart dit så de kan nog bli skojj ;)  så mysit o sova i husvagn osså.. :) Anna (johans syster) ska sova här o va hundvakt till Boppy :)

tänkte snart att jag ska väcka upp anna, så jag får lite sällis. :)

 

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0