Älgveckan över.

Ja nu är den årliga jaktveckan över. Det blev 3 st kalvar för oss, farfar 1 bröderna Jacksson 1 kalv var. har sett så mkt älg under hela vecka men de har inte funnits läge att skjuta. :( Jo farfar har skjutit miss på en tjur o en kalv. tur att nån skjuter iaf ;) haha Björn hade vi vid oss osså men de hör ju liksom till tyker jag hällre de än vargen. inte ett spår efter nån varg :D

nu ska vi bara jaga på helgerna =) måste ju få npn tjur osså... Mkt berömm till hunden som har gjort ett kanonjobb denna vecka, Imponerande måste jag säga. Har vart så trött om kvällarna somnat före kl 9.. tyckt så synd om Johan när jag somnat så tidigt så i lördags va han hos lollo o lekte på kvällen o snälla suz körde hem honom för jag sov ju såklart när johan kom hem :) men jag tror att han vart glad att få komma bort från tråkiga mej o leka lite med några kompisar ;)

Väntar nu på att anna o sarah ska komma o dricka kaffe med mej :)

Peter o annica va hit förra helgen på lite mat o sällskap trevligt trevligt. nu syns ju magen jättebra snart bebis :) sååå undebart <3

ne nu ska jag baka 

puss puss 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0