22 snart 23 livet leker :)

Hej hej kära läsare :)

Imon är min födelsedag hela 23 år blir jag herreguuud nyss fyllde ja ju 18 vart har alla år tagit vägen??? fattar inte jag. men men de är ju meningen att man inte ska fatta allt heller, blir inte så kul då har jag hört. :)

som sagt 23 o livet leker har världens underbaraste Sambo Johan som jag älskar mer än mitt liv, 1½ år har vi vart tillsammans och mkt har hänt under denna tid. vi bor ihop är förlovad har hittat ett hus som vi vill ha.. bara barn som fattas nu :)

Min familj är den underbaraste som finns ställer alltid upp på mej när jag behöver dom <3 tack snälla.

Julen närmar sej med stormsteg Lovley älskar julen & allt som hör till. Stressen, maten julklapparna dofterna ja allt. men bäst av allt är att man får vara  med dom man älskar mest älsklingen & familjen. Blir hos morfar i år på Em/kvällen mina kusiner kommer också kommer att bli mysigt.


Pappa fick en Kalv i Lördags gillas inte :P bara för att jag tyckte att de va för kallt att vara med så skulle han få en då... Hmmmm typiskt. men kul för pappa grattis :) har fått 4 st kalvar nu. bara tjurarna kvar nu.. :) dom tar vi snart ;) har ju sett en stor oxe på vårat nu så den vill vi ha :)


Grattis Sarah på din födelsedag idag <3 hipp hipp hurrrrra..




Vill ha viner o snö nuuuuu




ska snart börja med maten innan hjärtat kommer hem...

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0