Vidare till Fas 4 :)

Som ni vet så började jag på Valideringen igår, o då när jag satt där med proven så tänkte jag "Hur f'*n har jag kunnat fatta detta förr???!!!!" fattade inget av det som stog på papprena jag fick de va som Grekiska men jag sa för mej själv Nej Johanna nu får du inte ge upp, du kan detta tänk lite. så jag gjorde mina 5 prov o idag när jag va klar med sista så fick jag gå igenom dom med Ove, o han sa att de inte såg så dåligt ut. :) *YES* tänkte jag. Så han sa att jag går vidare till Fas 4. skönt.

Det märks att man inte har varit hemma om dagarna på 2 dagar, disken stog kvar där jag lämnade den igår, damråttorna flög emot mej när jag kom hem, o tvätthögen hade inte gått ner i källaren av sej själv heller, brukar ju göra allt detta på morgonen när jag går upp o pussar älskade Johan hej då. så allt är klart tills klockan är lunch typ. så nu när jag kom hem så vare bara att sätta igång med allt o nu är det äntligen klart :)

Johan jobbar hela dagarna o kvällarna nu, hon o Stickan måste bli klar med Pers bil till lördag. O på lördag så ska jag bara vara med min älskade Johan jag ska inte vara ifrån han en sekund. har inte sett han sen i måndags typ, de är bara hej, puss god natt hej då. inge kul men på lördag så är han bara min :D <3

Har vart o firat Victor idag han fyller 9 år idag :) så fort det går, Grattis mosters stora älskling. <3

Nu kaffe...

 

 

pusss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0