underbart väder?!

God Morgon mina underbara läsare.

Ny vecka igen, dom bara speinger förbi mej herregud snart slut på Maj redan hur kan det gå så fort? fattar inte jag. Hoppas på finväder idag började på att rensa i landen men hann inte klart för att de regnade ju hela j'vla dagen igår så jag måste ta nya tag idag om solen vill lysa på mej :)

På Onsdag börjar jag på Valideringen för CNC :) lite nervös är jag men de ska nog gå bra fast de är ju inte samma som förra gången dom har ju flyttat o de är inte samma lärare nå mer bara Ove kvar nu men jag vill ju ha Leffe ju. Jennifer ska osså börja så de är ju underbart. Dags att gnugga geniknölarna igen Johanna. haha.

Tack Sarah o Danne för en trevlig kväll :)

Snart kommer syster Anna o ska dricka kaffe med mej Micke jobbar ju natt så då brukar anna komma hit :) De blir nog en 500 med ska ni se.



xoxo


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv min lilla sockersmula för en underbar kväll med trevligt sällskap, kanske vi skulle göra om;))

2010-05-24 @ 16:56:22
URL: http://tuvansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0