ny vecka



God Morgon mina läsare.

Ny vecka igen då de går så fort att jag inte hänger med, nästa månad har jag o älsklingen våran 1 årsdag jag menar herregud kändes ju nyss som vi träffades men de är ju över 1 år sen. älskar dej lika mycket Johan om inte mer o mer för varje dag som går.

I Fredags va jag o jessica till Stockholm o The Studio för att knäppa kort skit kul va de kände ju sej nästan som en modell på riktigt =) fast vi hann inte gå på stan nå för att de tog så långtid för oss vi va ju inte själva de va skiiit mkt folk men vi får åka ner nån dag o bara gå på stan =)

Här kommer en av bilderna.





xoxo


Kommentarer
Postat av: Jessica

Min fina vän!! <3 <3

2010-05-10 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0