Kärlek

Kärlek vad är det egentligen?? Jo de ska jag berätta för er att kärlek det är Johan Zetterholm. Min underbara sambo, som jag inte kan beskriva med ord han är allt. Han är mitt allt. jag kan inte andras utan han vid min sida. Jag trode inte på kärlek förän jag träffade Johan han har visat mej allt inom kärlek.

Det pirrar i magen varje gång jag ser han, han får mej att må så bra.

Jag skulle kunna skriva ihjäl mej om min kärlek till Johan, det tar liksom aldrig slut på orden som jag vill få ut. det finns så mkt jag vill skriva men de kan ju bli lite tjatit... men de skiter jag i. alla bode få veta att jag verkligen älskar min Johan.






Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskade hjärtat! När blev kärlek tjatigt? Skriv på du, jag läser det så gärna!<3

2010-05-27 @ 22:09:54
URL: http://tuvansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0