God morgon mina vänner!

Ja nu går vi in i en ny vecka igen. undra vad denna vecka har att bjuda på? Jo en sak vet jag att på fredag ska jag o Jessica åka till Stockholm :) gud så kul bara hon o jag =) vi ska knäppa kort o bara vara gå o kolla i affärer o må bra =) kommer att bli kanon de.

sen så vet jag inte så mkt. men men har ju alltid veden att leka med. :( mindre kul men minst sagt behövligt.

jag klockan är 07.41 o jag har vart vaken ett bra tag älsk väckte mej o sen kunde jag inte somna om så de va bara att kliva upp o sätta på kaffe, nu sitter jag här o tittar på nyhetsmorgon o dricker kaffe börjar bli en vana på vardagsmorgonen gör alltid så. :) ganska skönt o inte sova bort hela dagarna. man hinner ju så mkt mera, har satt på en maskin tvätt osså. =) o snart kommer Tuss fram med måste passa på när Johan inte är hemma han tycker att jag städar för mkt. :/ hur nån nu kan tycka de. :P

puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja min fina, det ska bli skoj på fredag!!!! En heldag bara vi! längtar! :-)

kram <3

2010-05-04 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0