Ge fan i min pojkvän o skaffa en egen

God morgon mina bloggläsare.

Nu är jag lite irriterad!! har bara en sak o säga: GE FAN I MIN POJKVÄN O SKAFFA EN EGEN. Han bor med mej o älskar mej så ni kan lika gärna ge upp. det kommer aldrig o häna ändå, varför jag skriver om de om jag ändå inte behöver oroa mej?! jag vlir bara så jävla trött... lägg ner skaffa er ett liv. han är MIN..

så nu har jag fått ur mej lite ilska iaf. det är torsdags morgon o älsk har åkt till jobbet efter att han har vart hemma halva veckan pga av ryggen min lilla älskling då men nu kan han nog jobba får hoppas på de =)

håller på o packar för fullt ska ju till Stockholm med bästa jessica i mon :) ska knäppa lite kort o handla o snacka en massa skit o bara vara som bara hon o jag kan <3

Nu börjar det hända grejjer fick med mej johan på en sak igår :) kommer att bli så bra så =) längtar... haha o ne jag är inte med barn så nu vet ni det ;)

väntar på att syster ska höra av sej så vi får gå till Sarah o dricka kaffe o prata en massa skit som vanligt för enligt vissa så äre ju bara det vi gör om dagarna de är ju tur att vissa har vuxit upp. :) dukitga dom är som klarar det då =)

ne nu måste jag packa klart.

bara så ni vet så får jag reda på vad ni skriver.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja kom nu! Kaffet är snart klart!

Åhh du, jag har en pojkvän redan, eller rättare sagt make, så jag tror jag har gjort ett bra jobb med att skaffa mig ett liv!

Nu vill jag ha lite skitprat! För annat gör vi ju inte;))

2010-05-06 @ 09:11:23
URL: http://tuvansarah.blogg.se/
Postat av: johanna

ja tänk om alla kunde vara som du o låte bli min sambo ;) ja snakca skit det kan vi minsan göra ;)

2010-05-06 @ 12:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0