Flytt!

Den 1:a Aug går flyttlasset mot Brogårdsvägen =) Jag o Johan ska bo i en 2:a där ett tag inte för att vi inte treivs i huset det gör vi men de blir för dyrt om vi ska köpa detta, vi måste lägga om taket o byta grund o så stora lån vill vi inte ta nu, så vi ska bo där o leta efter ett hus som vi vill ha :) o de kommer att bli bra för det är en fin lägenhet nya tapeter osså vidare.. blir granne med syster o pojkarna :) lite synd om Rocky att behöva sätta han in en 2:a men de kommer att gå bra det med :)

ska till Sarah ikväll det är tjejkväll :D Jag anna marina o emmy är bjuden dit vilket gäng :) kommer att bli skiiiit kul tror jag eller jag vet underbara tjejer ju kan inte bli bättre :) ni får hör imon.

Igår var jag älsk anna micke jessica jocke o ungarna till Ljustjärn o fiskade fick dock bara en men de är ju härligheten som gör saken gjorde eld grillade korv o killarna drack gott mkt trevligt stannade till nästan 12 :) underbart.

Mor T o ungarna har vart här o fikat med mej, satt ¨på altan o bara hade det bra i solen. Vart är min vinter??? haha ne skojja bra skönt ute nu, har bestämt mej att jag ska skita i min kropp i sommar o bara njuta av allt, jag menar jag har lika stor rätt att ligga på stranden i bikini som alla andra "smala"... Jag ser ut som jag gör o ingen ska ändra på mina rättigheter. =) jag är lika fin som alla andra. Så tack älskade Johan för att du hjälper mej med mitt självförtroende o gör så jag tror på mej själv att jag duger mm. :)

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0