Jobb tor & fre

Snart så kommer min älskling hem han jobbar på PorfilPlåt denna vecka så jag saknar han som fan nu. ska pussa sönder han när han kommer hem ;)) <3<3

ska jobba i mon o på fredag jag :)) yes o jag ska jobba med Jessica båda dagarna :D det tycker jag om...

Idag så har jag lekt med Emmy städat o bärt in ved, är jag inte duktig så säg, har eldat så de finns varm vatten så han kan duscha o maten står på bodet. Girlfriend of the year

I helgen så äre marknad med vi ska ner en sväng o kolla om man kan göra nå fynd. sen på lördag kväll så ska jag vara chafför till älsk som ska på fest med sina galma jobbarkompisar..

 

ne nu måste jag gå.

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0