Gympa

Idag va de gympa på skolan =) kul va de men jobbit med känns att man inte har rört sej på ett tag men de ska de bli ändring på nu :) haha om jag bara kunde bli av med mitt godissug.!

sitter hemma hos mor o pappa o väntar på att mor ska komma hem hon har köpt ett påskägg till mej :) under påsk får jag äta godis ;) haha tur för mej. ska låna hennes bil i mon för jag o jessi ska till valbo ;) vet inte vad jag ska köpa men nått blire kan ni vara säker på :)

Hade en myskväll med min älskling i går åt god mat o sen bara slapp i soffan helt underbart o bara få vara själv med Johan en helgkväll kan inte komma ihåg sen sist. visst tycker jag om att vara med andra under helgerna men jag vill osså vara med johan själv med. <3 älskar ju min underbara sambo Johan Zetterholm o min lilla hund rocky.

xoxo 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Japp min fina, i morron blir det valbo!! :-) Skoj!! :-) Kram

2010-03-28 @ 21:55:52
Postat av: mamma

handla inte upp hela Valbo då , ha en bra dag ni båda :)

2010-03-28 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0