Gardiner

Sitter på Jotex o kollar på Gardiner o hittar skkit mkt som jag vill ha dom hära vita skulle jag vilja ha i mitt vardagsrum. Tycker att dom ser sommaraktig ut kanske ska klicka hem dom :))

.
Jossan knytläng från 298 kr.

Dessa i köket tror att de skulle passa bra i mitt kök! sommar o fint Aaa kanske blir ett par såna med. :)


Moa panellängd från 98 kr

Jag älskar allt som har med gardiner o göra gillar att förnya mej o inte sätta upp samma hela tiden.

Lite bilder från mitt kök.






Gillar svart o vitt tycker att de är stilrent. men skulle vilja ha lite färg på gardinerna då :) tror att de skulle bli bra den gardinerna då =)

Sonoma Valley Glass Hurricane with Stand
Från partylite vill så gärna ha denna men tycker att den är lite dyr men fruktansvärt fin. VILL HA
Marina va hit så jag kollade i nya katalogen säger bara att om jag hade vart miljonär så hade jag köpt allt i katalogen älskar Partylite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0