Helgen!

Ja nu har en helg passerat igen de går så fort så jag hänger inte med nå mer.

Men denna halg har vart kanon. Feadagen spenderade jag med Jessica i Göransson Arena o Melodifestivalen grymt skojj vare. Tyckte att Erik va bäst så jag blev glad när han gick vidare =) sen så va vi hemma hos mogge en sväng lämnade av Johan där när jag skulle till viken.

Lördagen så vare rally som stog på schemat med Peter o Annica trevligt vart vartm o skönt satt där i en stol med korv o bröd o varm oboy :) Nice. sen vart dem hemfärd o mat o dryck peter o annica som kvar så vi tittade på melodifestivalen o hade de trevligt.

Igår vart jag sjuk :( har skiiiit ont i halsen så de är tycka synd om Johanna nu... men jag o älsklingen vart hembjuden till mor på mat o hjärta :) tack snälla mor.
fick en orkidé o choklad av Johan :) tack snälla shjärtat =) han är gulig min älsklade. <3
sen vart de soffan med nya Beck filmen tycker att den är en av dom bästa av filmerna. =) så de va ju inte helt fel.

fiiiint väder äre idag med så nu tycker jag att våren ska titta fram o ta bort snön som är här, o dom fina vårblommorna kan komma fram. o man kan sitta på altanen o dricka sitt morgon kaffe o ta en ryk, vaaaaa jag älskar det.

Vill tacka dej jessica för att jag har fått lära känna dej du betyder så mkt för mej. tänk att en person som man har kännt så länge men inte pratat med kan komma o betyda så mkt för mej de trodde jag inte... jag är oerhört glad för de.
de är som man säger när man förlorar vänner så kommer det nya =)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan bara säga att du betyder mycket för mig med!! Jättehärligt o lära känna dig, fast vi haft så många år på oss tidigare så blev det inte förräns nu!!



kram <3

2010-02-15 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0