uppe med tuppen!

Jaha en ny vecka då. undra vad denna vecka kommer att bjuda på! Idag så ska jag iaf skjutsa emmy till sandviken för hon ska köra så jag o liam ska strosa runt i viken o hitta på något första ggn jag är ensam med liam men de kommer nog att gå bra tror jag han är ju så snäll. :)

gympa igår med så jag säger välkommen tränsingsverk, men men de hör ju till känner man att man har gjort något iaf! =)
va o åt i lingbo igår men älsk mamma pappa anna micke terese ungarna mogge o flämming, tror inte att jag kommer ätt åka dit för att äta igen men nu har jag provat iaf! Lingbo åker man bara när man ska på fotboll o inge mer. o snart drar sessongen igång igen. då blire fullt upp för syster o mej igen :) det gillar vi.

Idag så har jag o älsklingen 10 månader :) jisses va tiden går fort har bott i huset i 5 månader med. o sommaren kommer snart :) det känns i magen är så glad hela tiden o solen tittar fram kan inte bli bättre.

ja va gör jag vaken nu??? jo sotarn ska komma mellan 7 o 10...

va hemma hos mamma o städade på vinden i lördags har ju alla mina saker kvar sen jag va mindre satan va grejjer gamla skolkort som jag trodde jag hade slängt men de får jag inte göra för mamma. hittade även en massa skolböcker från gymnasiet som man absolut inte fick ta hem. ojdå! så de kan bli. hittade en massa antäckningsblock med hängde iaf med på lektionerna osså iaf om man ska kolla på mina antckningar! haha ne nu ljög jag!



puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0