sjuk

Jag tror att jag kommer att bli sjuk :( har ont i halsen trött i kroppen :( går hoppas att det går över hatar att vara sjuk.

O Älsklingen jobbar dubbelt idag =( började klockan 7 i morse o slutar klockan 22. saknar han så mkt, vill att han ska komma hem nu.. så jag får pussa sönder honom lite. <3

Har planterat lite blommor ute så nu blire lite fint ute på min bro, har även satt blommor inne får hoppas att dom börjar växa =) har ju inte grönafingrar jag men ska nog kanske gå. :)

Jag älskar dej Johan Zetterholm du är verkligen mitt allt, kan inte tänka mej en sekund utan dej i mitt liv. allt har blivit så mkt bättre sen du kom in i mitt liv.

Jag tycker att det är patetiskt hur vuxna folk håller på. trode verkligen inte det jag. vuxna människa väx upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0