3 barnsmor

Är 3 barnsmor ikväll/natt mina syskonbarn ska sova hos oss inatt för Terese ska jobba imon. Albin sover redan o Victor o Rasmus ligger i soffan o äter godis o kollar på Jönssonligan. :) Hoppas på finväder i mon så vi kan vara ute o leka =)

Påskhelgen är nu snart över har vart en trevlig helg, Långfredan jobbade jag kväll sen hem till syster o micke vidare drog vi till folketshus där vare fest :) kom hem id 3 tiden.
Lördagen vart vi bjuden på mat hos svärmor o svärfar mkt god mat o påskägg fick vi med :) sen på kvällen åt vi mat med anna o micke, ove marina suz o lollo kom dom med. pojkarna satt i tv rummet o vi i köket o spelade "med andra ord" mkt skratt blev det =)

Åhh vilket liv det är nu jag fattar inte att de ska bli såhär herregud i är äl vuxna människor eller?? Jag vill bara väl o försöker. Tack Emmy för allt du har gett mej o hjälp mej att jag lär säga ifrån till folk, att dom inte får köra över mej hur lätt som helst. så tack snälla Emmy.

Nu ska jag mysa med mina pojkar.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2010-04-04 @ 23:05:04
URL: http://annanilsenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0