Erik

Yes såååå glad jag blev över att Erik vann.. :) jag tycker att han va klart bäst.

snart så bär det av till gymmet igen för lite träning. det är så otroligt skönt när man är klar, de är som folk säger att det är en drog. ja måste gymma annars blir jag galen. o jag får ju belöning sen... ;) haha.
sola ska jag göra med. :) brukar ta 15 min efter träningen.. så otroligt skönt att ligga där o bara slappna av lite.

Igår tog vi in granen så mysigt de blev, jag verkligen älskar julen. de är nog den bästa tiden på året eller ja älgjakten kommer ju så klart först men sen äre julen.

O ikväll så ska jag hem till Marina hon ska ha smink party kommer inte ihåg va de heter ;P men de ska bli trevligt. =)

 

ne nu ska jag grejja lite innan Johan kommer hem o de bär av till Storvik för att gymma lite..

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0