Godmorgon!

Måndag igen o jag tycker att veckorna bara springer förbi mej, men det känns ändå så lågnt kvar tills vi får flytta :/ o snart är det Advent men jag tycker att det känns onädigt att hålla på o byta gardiner nu när vi ska flytta i december, men de känns ju trökit att inte pynta till advent. :( men nån ljusstake ska jag sätta upp iaf men gardinerna o tomtarna får komma upp i nya lägenheten.

Och där händer det grejjer tapetera kommer i veckan o det är bara att sätta upp dom i vardagsrummet, o johan ska måla sovrummet idag. sen så är det hallen o eldrummet lokes rum o kontoret som ska få sej en omgång. :)
Köket o badrummet ska Johan o Karin fixa (våra hyräsväder).

Igår var det Johans första Fars-Dag och det firades med paket o en egen gjord teckning från loke :) pappan i familjen blev glad.
Sen for jag o loke hem till min pappa o johan åkte till sin!

På kvällen vart det mat hos mamma o pappa :) supergott var det ♥

Idag är det nog bara städ som står på schemat o ja lite tvätt osså, men inge mer vi ska ha en hemma dag. täner inte sätta min fot utanför Jädraås gränser idag ;)

Ne nu ska jag försöka få Loke att sova lite frukost :)

Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0