Ny design

först vill jag tacka Marina för den skitfina designen tack så mkt smulan <3

Igår så va jag på loppis i folketshus köpte 2 par ljustakar med älgar på för 10 kr de va min shopping de ;) haha men dom va fin.

Bjöd mor pappa lollo o suz på mat o bastukväll igår trevligt, så johan har en sovmorgon han ;) haha hjärtat då.

Hatar att kolla ut nu o se de snöa vart tog min vår vägen?? vill ha varma dagar med sol o höra hur det droppar från taket men inte idag eller. :(

Ska hem till svärmor ikväll o äta för hon fyller 50 imon :) tror att hon kommer att bli glad för presenten, jag skulle bli skit glad iaf! men jag tror att hon osså blir det!

nu ska jag ta en kaffe o mysa med min boppy som ligger här i soffan o snarkar

 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Marina

Det va så lite så :) <3

2010-03-21 @ 18:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0