ny bil

vart tog solen vägen?? ville ju att den skulle visa sej idag osså de va ju så skönt igår. men men den lyser med sin frånvaro idag. :(
Men lika bra va de för då passade jag på o städa o tvättade en massa idag.
johan har följt med mor o morfar till Borlänge idag för morfar ska köpa en ny bil så mamma ska köpa morfars o jag ska köpa mammas. :) *Jiiiipppppppiiii* min opel funkar ju typ inte så de va bra =) osså får vi plats med Rocky i bilen med, o mamma har bytt ut allt i bilen så johan ska polera den =) så den blir som ny. =)

Johan ska jobba imon igen :) o torsdag o fredag det tycker vi om bara jag kunde få jobba lite mer osså. så jag kan göra om mitt vardagsrum hatar ju gult.... vill köpa lite nya gardiner med. så trökit o sätta upp samma hela tiden.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0