Lunarstorm

Tänk att en sida som Lunarstorm gav mej chansen att möta min drömprins. Det började med att Johan skrev till mej (Tyvärr så mins jag inte hur han började skriva) men vi började prata en del o sen gav jag han mitt mobilnummer vi började smsa =). Så frågade han mej om jag skulle gå på Björn Rosenström på Lobby en lördag. Jag gick dit o mötte mannen i mitt liv, följde med honom hem, men spelade svårflörtat ett tag för att jag skulle få en chans o se vad han ville med mej, om det bara va för en kväll eller om han ville mera. Men han ville aldrig sluta att höra av sej. Han sa att jag var det vackraste som fanns. :) O allt började med Lunarstorm.

Tänk att jag mötte min stora kärlek på en Internet sida?! Tack underbara Johan för att du finns vid min sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0