Adrenalinet på topp....

Får man säga att man inte tycker om sina djur ibland?? Iaf så gör jag inte det just nu, hade gått en långpromenad med Rocky så han va trött satte ut honom på gården som vi brukar o jag gick in o började med maten, hörde att Rocky skällde o inte på det vanliga sättet som han gör utan det elaka sättet. Så jag tittar ut genom fönstret o ser att Rocky springer ut på vägen o mot en hund o hans husse. NEEEEEEEJ Tänker jag Rocky är ju han elak så jag tänkte bara att nu smäler det, så jag sprang ut utan skor o tooook skriker på han, o som tur va så stannar Rocky så jag får tag i han. tror att dom knappt han på varandra, eller jag vet inte allt gick så fort. Men gubben sa att de gick bra! Så just nu HATAR jag min hund. Han går här o fjäskar för mej nu men jag ignorerar han totalt.

Urk sitter här o bara skakar tänk om de inte hade gått bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0