Jobb

Yes som rubriken lyder så äre jobbdags ikväll :) jobbar mellan 15.00 - 22.00.

Ska vara på 2:an ikväll som jag bara har jobbat en halvdag på så jag vet inte hur det kommer att gå men förmodlingen så funkar det galant får jag hoppas. vill ju helst vara på 1:an, vill helst av allt jobba med Jessica :) men men de kommer flera tåg.

Va på skotercross i Svartnäs med älsklingen ïgår =) Marika kom en sväng hon med =) men gud vad jag älskar att åka o göra saker själv med min älskling, det uppskattas!

Åhh vad jag vill ha sommar nu kunna ha dörren öppen värma mej av solens varma strålar gå o plocka o dona ute. klaga på att myggen biter mej hela tiden men de hör ju sommaren till ändå på nå vis.

Gårdags kvällen spenderades hemma, men sen så undrade min pappa vart jag hade tagit vägen han hade inte sett mej på en vecka så jag tror att han saknade mej lite ;) så jag o älsk åkte dit o kollade på slutet av melodifstivalen o åt glass med knäcksås :) Johan o pappa tog nån öl sen så vart vi så trött så vi åkte hem tror i´ngen av oss somande innan vi hade lagt oss i sängen.. så skönt o vara så trött ibland

ne nu ska jag göra mej i ordning för ett arbetspass =)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0