Lång o seg dag

Ja detta kommer verkligen att bli en lång o seg dag, har knappt sovit nå inatt knoddas har levt om o har inte kunnat somna in riktigt. Imorse när klockan min ringde så gick Jo´han upp o fixade frulle till mej är han inte världens bästa älskling?! tack hjärtat mitt.

 

sitter nu i skolan o ska snart ha morgonmöte men känns som att jag lätt skulle kunna skita i allt i dag o bara få åka hem o sussa kudden ett tag till som min underbara gör. Men men inte jag då ne ne ska krångla på med matten idag igen jag. är inne på CNC matte :/ krångligt som fan men de kanske går bättre när man vet hur man ska tänka.

 

Julen va en absolut mysdag, Började med på natten till Julafton så kom Terese o pojkarna in o sov hos oss för dom hade ingen värme i lägenheten, så på julaftonsmorgonen vaknade jag av barnljud Albin o Rasmus satt i soffan med ett leende på läpparna. :) gjorde i ordning gröt o glögg till frulle o tomten hade lämnat ett paket till Pojkarna på morgonen osså :) satt o åt frulle sen kom Stefan Ida och Mogge o fikade o bytte klappar, sen vidare till Johans Farmor & farfar på fika o klappar sen till Säljan där hela Johans släkt väntade Kusiner mormor morfar Moster ja alla va där. åt mat kollade på Kalle Anka o mera klappar. sen hem till Jädraås o mamma o pappa där mina kusiner o Moster o Ola Morfar Terese Pojkarna anna och micke var :) åt mat mera julklappar o bara mys =) som en jul ska vara tycker jag. O nästa Jul är  knoddas med oss osså <3.

det var min jul det :) helt underbar o tack för alla fina julklappar ni är helt underbara.

 

Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0