Tidigmorgon

Ja klockan är 06.39 o jag är vaken. Vaknade av Johans klocka o kunde inte somna om, så jag äter frukost o kollae på Nyhetsmorgon riktigt mysit har vi =)

Va på gympan igår det va jobbigare än förragången men så skönt när de är klart, så igår va jag duktig gick först till Sarah o drack kaffe o sen hem igen o gympa på de. Känns bra att börja lite sakta men ändå komma igång lite. ska ta Rocky o gå runt Ulftorp tänkte jag men då måste ja ha munngrejjer på han så han inte kan göra nå om det kommer en hund.
ska ju till Vetrinären med han idag med o fixa klorna så Johan ska sluta tidigare idag.
Så min bäbis ska få en spruta så jag är nervös hatar ju sånna grejjer men de kommer nog att gå bra! bara jag som är lite töntig.

puss på er

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0