mosters lillasjukling

Är barnvakt till Victor han är hemma från skolan o har ont i huvet o halsen o terese lära åka på möte så då äre ju klart att moster ställer upp o är barnvakt. han sitter o kollar på Lillajönssonligan som dom har sett 1000 gånger men aldrig tröttnar på själv så har jag tröttnat på filmen för längesen. haha han sitter med choklad o chips det får man göra när man är sjuk.

älskar detta väder önskar bara att älskade Johan kunde vara hemma o njuta med mej, men han måste ju jobba. älskade underbara Johan. <3<3 mitt liv min kärlek mitt allt.

ska jobba i monkväll med bästa jessica :D detta gillar vi skarpt, fick jobba i går med mellan 12-22. trodde att jag skulle få jobba med jessica men men får ta de i mon ist! :D

ne nu ska jag mysa med min lilasjukling.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0