Godkväll

 
 
Hejsan hoppsan, mitt i bullbaket :)
 
Som sagt så bakar jag vaniljbullar, det är ju nån som säger att jag fyller 25 nästa helg :) konstigt trode jag fortfarande va 20 ja :).
 
Osså va den traditionella älgvackan över o den har vart underbar, pappa fick en Ko när jag satt med han och det va ju ett plus i kanten :) Menar det är ju de som jakten går ut på :P
 
Annars så är vi tillbaka i jobb o dagis rutinerna igen, och igår va jag på Intro hos en kille som heter Thomas som jag ska vara hos :) Kommer nog att bli skit bra, fast han sitter i rullstol så vill han göra en massa saker som att åka till Valbo vara ute i skogen äta ute mm.:) sånt gillar jag att man fortfarande har livslusten kvar fast man är handikappad. :)
 
Är i fullgång med Julklapparna oxå :) Fast jag brukar vara ute i slutet på augusti när jag börjar så lite sen är jag allt. :/ men de brukar ju bli bra tillslut, det är ju dom äldre det är svårt att köpa till som tex morfar farmor o farfar, men dom får en almanacka  med bilder på Loke, det uppskattade dom förra året iaf. Och skulle tro att de går hem i år igen :)
 
Mammas kärlek
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Johansson

Nämen gud så söt han är!

2012-10-22 @ 16:38:35
URL: http://ellenjohanssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0