Date o utgång :)

 Hallå alla söta :)
 
som rubriken lyderså va jag o älsklingen ut i fredags vi va och åt på Mulligans och sen vart det några drinkar på 8:ball men några vänner som vi hittade på där :) mkt trevligt lär jag säga.
sen tog vi taxi till stugan där vi spenderade natten :) så mysigt så. tror verkligen att man behöver en dag o natt för sej själva ibland. 
 
I fredags så fick vi hem våran nya säng :) men åhhhhh så skön den är så vips så lärade vi byta sovrumm för den nya sängen fick inte plats i vårat gamla rum, men de gör inget vart så mkt bättre :) 
som sagt jag är jättenöjd med  mina nya säng :)
 
Ne nu vakna lilleman från sin middagsvila.
 
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0