älskade unge vad gjorde jag utan dej?? Du ...

20120705_165335 (MMS)

älskade unge vad gjorde jag utan dej?? Du ger mej så mkt o jag är så glad o stolt över att vara din mamma! Jag kommer alltid att finnas här för dej <3 Ja nu har Loke semester från dagis ett par veckor jag tycker att det är så onödigt att han ska behöva gå på dagis i ockelbo en vecka så nästa vecka har vi fixat barnkavt så han slipper ockelbo :-) Sen har Johan semester och är hemma med honom :-) hoppas på finväder då så dom kan vara ute o leka :-) Jag kommer att jobba hela sommaren, känner att jag kan göra det eftersom jag har vart hemm 1 år :-) Annars så flyter dagarna på i full fart känns som jag inte hänger med riktigt :-\ skulle behöva några flera timmar på mitt dygn ;-) Älsklingen kom hem med en överraskning till mej igår en ny mobil :-) en samsung galaxy s3 :-) han är ju bara så underbar o snäll <3 Ne nu är det sängen som gäller!! godnatt mina nära o kära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0