Vårkänslor

God förmiddag mina kära läsare ♥

Grattis Daniel & Vicktoria till eran dotter.

Visst är det ett underbart väder som erbjuds oss idag?! Jag bara njuter av att solens strålar lyser på oss och fåglarna kvittrar så vackert. Snön smälter på taket och droppar ner på marken ♥ Ja alla årstider har ju sin charm.

Nu när våren kommer krypande fram så kommer ju sommaren snart och alla ska börja banta, men det skiter jag i jag är nöjd med min kropp jag vill inte vara trådsmal utan jag personligen gillar kurvor Jag har inget att skämmas över jag menar jag har ju förr barn klart att det sätter spår på kroppen, så varför dölja något som man ska vara stolt över?! Alla är fin på sitt sätt huvudsaken är ju att man är frisk o kry. Så jag kommer att skita fullständigt i vad banta heter!!

Lilleman sover middag o jag sitter här med mitt kaffe o en annanas :) o njuter av solen :) Johan har vart här o fixat med badrummet snart är det dags för kakel o sen är det KLART!!! Åhh vad jag ska njuta av att ligga i badet  och att bada med Loke o alla hans 1000 leksaker som ska vara med ♥



Jag bara älskar denna bild. Jag o Johan är så glad att vi valde Anna o Micke som gudföräldarar till Loke, det var ett självklart val för oss. Vi vet att dom kommer att göra allt för Loke, o ser till att han har det bra! Vi frågade Anna o Micke redan innan Loke föddes om dom ville vara gudföräldar. ♥ Tack för att ni vill vara en del av Lokes liv! =)

Ne nu ska jag hänga tvätten som är klar!

Hoppas att ni får en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0