Underbara väder!

Godkväll mina kära ♥

Måste ju bara börja med att säga vilket underbart väder det har vart idag :) jag bara älskar såna dagar! Synd att jag o Loke inte har kunnat vara ute o njuta av dagen. Han är förkyld har feber o hosta :( så vi har vart inne o kurrerat oss idag!
Det började i Onsdags med gringihet o feber till o från så jag misstänkte tänder o vipps i går dök andra tanden upp ♥ Dom är ju så söta så :)
Men jag o Rocky gick en promenad i skogen när johan kom hem så skönt det var!

Det va meningen att jag o Johan skulle vara barnledig imorgon och göra nå skojj o Loke skulle sova hos farmor o farfar men det blir att vara hemma o mysa o friskna på oss istället! :)

Idag så blir det lättlagat Johan har åkt o köpt Pizza till oss :) bara hoppas att lilleman vill sova ikväll/natt. Igår somnade han 7 vaknade halv 8 o grinade till kvart i 9 stackarn han hade ont i munnen o feber :( men sen sov han hela natten o vaknade 8 i morse :)
Sen har det vart full fart hela dagen lång så han är ju pigg iaf vilket är skönt.


Fösta leendet ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0