Godmorgon världen! På jädraåsvägen så är d...

mms_img9446126 (MMS)

Godmorgon världen! På jädraåsvägen så är det bara jag som är vaken. Loke vaknade vid 7 o ville ha lite gröt sen somnade han om igen:-) kan bara säga att jag älskar min ensam stund på morgonen då jag får sitta med min kopp i fred o njuta innan Lilleman vaknar o det är fullt ös igen <3 Nu kryper han iaf :-) eller han kryper några steg o sen lägger han sej på magen o ålar igen. Kan inte fatta att det har gått så sjukt fort tiden med Loke, känns ju som att vi knappt hinner med i hans fart :-) det är så roligt med han nu! Mammas hjärta! Idag så ska vi på kalas det är kusin Rasmus som fyller år på onsdag men då är han ju hos pappa sin så vi tar det idag :-) Loke älskar att leka med sina kusiner. O dom älskar Loke <3 det är kärlek rakt igenom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0