God  Morgon!

Igår va vi inte hemma många timmar, först så kom mamma och pappa hit o fikade med oss sen åkte pappa johan o micke till säljan för dom skulle hjälpa svärfar med att fixa taket! Dom åkte vid 10 tiden.
Jag o mamma o Loke satt o väntade på att anna skulle bli klar så vi fick åka till Valbo :).
Där vart det en del saker handlat Ja mest till Loke såklart. Bla två pyjamas och ett par skor han fick en ny boddy med, vantar strumpor och en fleecjacka. Vill bara säga att det är helt underbart att ha Loke med till Valbo inte ett ljud han sa på 3 timmar! han satt i vagnen och kollade på alla människor (nyfiken han) :) sen gick han o moster anna iväg på egen hand en sväng. och kom tillbaka o loke va jättetrött la han i vagnen och han somnade på 2 sekunder :) underbara unge. ♥
 Men måste in på måndag igen. Hittade ju ett par skor som jag vílle ha men vart dumsnål. så jag ska in o köpa dom på måndag!

Efter valbo så svängde vi in till Säljan och kollade in vad killarna höll på  med och där vart vi bjuden på mat o fika. Loke sov ett tag till. jag o anna o loke vart kvart till 18 tiden och då åkte vi hem loke började på att bli trött o anna lära hem o hämta eroz som va hos farfar! väl hemma så åt vi kvällsmat och duschade sen somnade loke på en gång. :)
jag satte mej i soffan och kollade på Fångarna på fortet, och till min stora glädje så va min idol Gurkan med. het underbar männikska. Skrattade som bara den! vid halv 12 kom dom andra hem.

Ska till frissan imon på förmiddagen :) måste klippa lite kortare de växer ju som ogräs på mej, det va 6 veckor sedan jag va där sist! så dags igen. Ska klippa mkt kortare upptill och topparna. Funderar på att färga det ljust igen, men tänker vänsta tills dopet har vart ifall det inte skulle bli bra så har jag ingen lust att det ska hända före Lokes dop!

Just ja fick ju även en sak av mamma i Valbo med. En burk som man har kökredskap i som det står kök på. bilder på mina inköp kommer inom kort!

Idag så ska jag på ljusparty hos mamma och aj vad dyrt det kommer att bli. det fanns ju så mkt fint som jag vill ha! men de är sånt man får leva med. =)

Nu ska min prins sova frukost!

Puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0