sjuka ♥ an

God kväll.

Som rubriken lyder så har vi sjukstuga här hemma :( Johan är lite dålig med på bättringsvägen =) och ska jobba imon. Men Loke är förkyld och har lite feber, hemskt snorig och gnällig. =( Urk vad hemskt det är när ens barn är sjuk. det går så ont i mitt mamma hjärta ska ni veta. Jag vill kunna göra han frisk NU men det går ju inte. får hålla koll på tempern så att den inte går upp mera nu! Mammas allt..
Hoppas att han blir frisk till torsdag för att då ska vi ta en spruta till och det får dom inte göra om don har feber. så jag håller alla mina tummar och tår för hjärtat nu. och vill passa på att tacka för den varma och fina omtanken Loke har fått från de kära människorna som bryr sej. ♥ Tack så mkt det värmer i våra hjärtan ska ni veta.

Idag så fick vi hem 30 kg kött :) så nu är det fullt i frysen. och det gillas, jättefint kött var det och till ett kanonpris. Så till Jul ska vi göra en beställning igen. kanon att få det hemkört och malt och i fina bitar! Kanon.
Så vi är verkligen nöjd.

ne nu ska jag natta en snorig prins. och hoppas att febern och förkylningen är borta imon.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0