God Morgon ♥

Imorgon är dagen här det är Lokes dopdag imorgon :) och allt är klart! Alla kakor är bakade tror att jag har bakat varje kväll denna vecka :) klart att det ska finnas några sorter att välja på!
Ska bara hem till mamma och duka ikväll sen är allt klart! Osså ska jag bestämma vad jag ska ha för kläder på mej så jag måste nog flytta in i min gaderob en stund idag! Johan är redan klar med sina kläder han :)

Igår så va vi in till Valbo en sväng för att kolla efter något som jag kan ha med så klart så kom jag väl hem med saker till Loke som vanligt! Det vart ett par skor och en boddy till han. Jo jag hittade en tunika som jag kanske ska ha tyckte att den va så mysig så.
Annica och söta Viktoria gjorde oss sällskap i Valbo med och det uppskattas, det är bra att ha lite smakråd med sej. Och ungarna skötte sej exemplariskt i valbo man blir ju bara stolt mamma. ♥
Vi tog en lunch på Ikea innan vi började shoppingen för ungarna va hungriga. sen satt dom snällt i vagnen och kollade på varandra o pratade lite! Go ungar ♥


Söta Viktoria inne på Ikea!

Sen åkte vi hem till Johans farmor och Farfar för lite fika och jag skulle hämta dopklänningen som min snälla svärmor har gjort! :) tack snälla.


Älsklingen på väg till Valbo ♥

Ha de bra alla..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0