God morgon.

Idag bestämde sej min prins för att vakna lite tidigare än vanligt, men det hade jag räknat med för han somnade vid 18 tiden igår. Det gick inte att hålla honom vaken. Han hade hållt igång typ hela dagen igår, för vi var barnvakt till Rasmus och Albin ♥ så han hade fullt upp med att leka med sina kusiner. så igår var jag 3 barnsmor :) gick ju galant det. Men jag håller mej nog fast i att bara ha 1 barn! eller ja kanske 1 till om många år. :)



Johan jobbar extra idag. 06-18,00 så jag undrar vad jag o loke ska göra?! Jo vi ska iaf baka lite inför dopet på lördag.
men sen så vet jag inte! kanske kan ta oss i väg o leka med nån ;) När jag har ringt till mamma så hon får komma och öppna åt oss för älsklingen tog mina nycklar i morse så jag kommer inte ut än ;)


Kanon väder igår vi va ute nästan hela dagen och pojkarna lekte loke sov i vagnen och rocky o jag satt o njöt i solen. Älskar verkligen sånna höstdagar när solen skiner på en och man ser att löven har ändrat färg! klart bästa årstiden. Hällre höst en sommar det är det värsta jag vet när det är 25 grader och man kan inte göra något för att svetten rinner av en hela tiden och skoggan är borta! Ne fy fan för sommar!





Johan va på Rally igår o när han kom hem så åt vi husets pasta och sen gick vi upp o la oss o kollade på en film och bara myste ♥ innan det var dags för mej att hämta min kära mor i Ockelbo för hon har vart i på Ladys Night. så klart att dotter ställer upp o hämtar! :)

Ne nu ska jag lägga min prins för att sova frukost!



Loke o pappa har ett väldigt givande samtal ♥ Gud vad jag älskar er 2.


Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0