♥God Morgon!

Åhhh det är höst nu vi har minusgrader och det är frost på marken :) *Älskar* och löven ändrar sina färger och ramlar ner på marken ♥

I fredags så åkte vi till flickvännen en snabbis för vi skulle hämta en byrå. Vi kom dit och då skulle Loke sova lite middag. så det var bara att lägga han i Viktorias säng en stund. När han vaknade så var det dags att gå o hälsa på Erik Jeanette och lilla Evelina som mittemot peter o annica. Det vart fika och en massa prat och lek med barnen :)  Dom har nyss flyttat in där så pojkarna gick igenom hela huset för att se alla fel haha ;) tjejorna satte oss i lekrummet med barnen så dom fick leka lite.

Sen gick vi hem till Peter o Annica igen. där bjöds det på mat och dricka ungarna somnade och vi satt o hade det trevligt tills det var dags att åka hem. Och jag skulle köra i Gävle med släpvagn men det gick bra! :)
Och när vi kom hem så stog det en stor påse med kläder och en påse med leksaker till Loke från snälla Annika malte och arvid ♥

Lördagen så hade mormor Loke medans jag o anna va på fotboll. Oj oj vilken bra match och det var spännande än i sista sekunden. :) Bra jobbat JAIK. sen vart det en sovis hos mormor för mej o loke :)
När vi kom hem så va johan hemma igen han har fixat mina extraljus på bilen :) så nu ser jag något i mörkret med :)

På kvällen så skulle han på Arrestfest i sandviken så det blev pizza för mej. mamma terese o pojkarna kom och åt med mej :) Mysig kväll blev det!

Nu ska jag morgon mysa med det finaste jag har!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0