God Morgon!

Ja regnet har slutat att falla över oss en liten stund men det blåser som bara den men vi kan ju inte klaga det är ju änligen höst! ♥ som jag älskar denna årstid! allt mys o färger och väder :)

Idag så blir det nog sandviken med mamma. ska in och köpa tyg till köksstolarna dom är inte så fin nå mer, ska kolla efter brunt tyg eftersom jag har brunt i mitt kök :) vill ha vitt ist men det går ju inte! haha dom är nog inte så vita nå länge skulle jag tro!
Sen kan det nog bli en fika nånstans skulle jag våga tro på :) Älskar att umgås med min mamma, hon är min bästa vän! ♥

Ihelgen blir det lugnt vi är inte helt frisk här hemma Loke är piggast som tur johan o jag har våra förkylningar kvar, men som sagt heller vi än loke.
Så det blir nog bara god mat och film mys i helgen. Johan är bjuden på arrestfest eller vad man ska kalla det?! men han skulle skippa det eftersom har inte är helt frisk.

Nu är nästan allt klar till dopet ska bara baka lite mer. Sångerna är bestämd och sångerska och han som ska spela (vet inte vad en sån kallas för.) ska bara prata med prästen nu och hon kommer hit nästa vecka för att gå igenom allt. så jag känner mej inte stressad och lokes klänning är snart klar! Vi måste fixa blått ist för rosa som jag hade när jag döptes. :) lite kul tycker jag att loke ska ha samma klänning som Farmors syster har haft även jag o pappa har haft denna klänning. ♥ så det är ju lite speciellt tycker jag.
Jag o johan måste handla kläder med sen är allt klart!

ne nu vaknar mitt hjärta efter sin frukost!



Här var du liten, nu är du 4 månader guuuuud vad mamma älskar dej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0