God Morgon i Regnet!

Ja regnet fortsätter att falla över oss, men inte klagar vi inte när vi är förkylda då få vi vara inne och mysa o titta på tv hela dagarna. Lokes förklylning är snart borta bara lite småhosta kvar. Men min håller i sej det rinner i näsan och hostan håller på att ta död på mej snart! Men jag är hellre sjuk än min loke iaf! Jag skulle vilja skydda han mot allt ont i världen men jag vet att jag inte kommer att kunna göra det! Men som sagt jag vill det!

Igår va jag o syster med ungar in till Valbo jag hade ju hittat ett par skor som jag ville ha men när jag provade dom så va dom inge skön. så det vart lite annat ist! En till pyjamas till Loke och en svart dress till han. En pyjamas till mej o lite nya underkläder blev det med hem. Jag är nöjd.

Va till frissan igår ojjj vad korthårig jag blev, jag är supernöjd. Tycker att hon är så duktig min frissa så lätt att prata med så trevlig. Ja henne kan jag verkligen rekomendera. Det va syrran som sa att jag skulle börja gå till henne för hon gör osså det!
ska dit igen den oktober och då ska vi börja att göra det lite ljusare. så det kommer att ta ett tag men det ska nog gå, börjar på att bli lite trött på att vara svart och att behöva färga det hela tiden. Jag är ju blond igentligen.  

Hittade en massa saker som vi ska önska oss tills lokes dop med. tycker att det har vart så svårt när folk har frågat oss vad vi vill ha. men nu har jag hittat en del :) kommer att bli så fint i hans rum sen. :)
Lokes Farmor och farfar ska köpa bordet och stolarna o soffan till loke så fort han får ett eget rum det är ju så trångt här så vi får inte plats nu :)

Idag så blir det en fortsatt innedag ska baka vidare gjorde ju en kaka igår och det blir nog en idag med. :) så man kan börja att bocka av listan vi har vi blir ca 30 st så det va ju inte bara en sort heller såg jag. sen fyller ju jag med osså, då måste jag ju ha fikabröd till det med :)

Jag kan vara med 1 dag på älgjakten Loke ska sova hos farmor och farfar från söndag till måndag så jag kan vara med på måndagen :) tyckte ju jag va snällt iaf! :) spännande det ska bli. farfar och jag ute i skogen igen. :) kan ju inte bli så mkt bättre tycker jag :)

I morse så kom Sarah på fika :) det var trevligt längesen vi satt ner och pratade om allt mellan himmel och jord! så tack snälla söta för titten ♥ Och du vart jättefin i håret :)

Sen kom mamma på fika så det har vart full fart tills nu vilket vi gillar !

Ne kanske dag att sätta på sej lite kläder på mej o loke vi har gått i pyjams tills nu... men det får man göra när det är så dåligt väder ute!


Man blir trött av att läsa bok med pappa ♥


Loke älskar sina leksaker ♥

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0