God Morgon!

Snart är det dags att göra sej klar att åka till Frissan :) ska bli så skönt att få klippa sej lite. Det va ju 6 veckor sedan jag va där sist. Tycker att det är ett ganska bra mellanrum mellan gångerna.
Tror att jag ska klippa mej kortare denna gång för att det växer ju som ogräs mitt hår :(

Igår va vi på ljusparty hos mamma :) köpte mkt ljus det behövs nu när hösten och mörkret kryper på oss. Finns ju inget bättre då än att krypa ner i soffan under en filt och en god doft som kommer mot en till en bra film med mina älsklingar ♥

Idag blir det en tripp till Valbo hittade ju ett par skit snygga skor sist men jag vart ju för dumsnål så jag måste in och köpa dom idag, sen så ska jag leta efter nå mer till Loke. Det är ju så kul att handla till han! Bara kliar i fingrarna. Får se om Annica och Viktoria följer med osså. ♥

Nu går vi in i den tråkiga veckan igen Eftermiddag, dom veckorna gillar jag inte alls, Johan är ju borta hela dagen känns det som! Tycker vi inte om vi vill ju ha pappa hemma med oss. Men han måste ju jobba han. duktig mitt hjärta! ♥

Har börjat baka lite smått till dopet också det står inte på föräns det är dags. Vill inte stressa dom sista dagarna hatar att stressa. Därför har jag redan börjat att köpa julklappar, för då känns det som att det inte blir lika dyrt som när man ska köpa allt på samma gång. :) Lite väl tidigt kanske att börja men det är ju så kul att handla julklappar med. :)

Nu sover prinsen frukost och jag sitter med min kaffekopp och en macka o bara tittar på min vackraste ängel, jag kan inte sluta att titta på han. Blir så kär i han. Min underbara unge ♥









Våran fina storebror ♥


Det kommer kanske mer uppdatering ikväll efter valbo.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0