God morgon!

Åhh inatt så har det inte vart en bra natt. Loke började att krångla vid halv 2 inatt sen har det hållt på tills vi klev upp vid 6 i morse! Men sånna nätter får man räkna med osså.
Nu har vi ätit frukost så snart ska vi sova lite igen!

Igår vart det en tripp till Peter Annica och lilla Victoria ♥ Johan skulle till Hille med bilen han har tonat rutorna så vi åkte till Brynäs för att hälsa på! Peter och Älsklingen åkte ut en sväng med Peters bil och jag annica o ungarna åkte till Barnenshus och Ikea en sväng och tittade. Hittade en mössa och en Boddy på Barnens hus och lite smått o gott på Ikea. Sen vart det lunch på Max innan vi åkte hem.

På kvällen så vart det mat hos Mogge med familjen. Dom åkte vidare till Järbo och jag o loka åkte hem o sov! Johan kom hem lagom tills Loke började att krångla.

Idag ska vi inte göra mycket bara vara skulle jag tro! känns som att jag behöver en sån dag, tvätt o städning tar jag imon!



Morgonpigg prins



Ute på en promenad med storebror Rocky ♥


Mina nya höst gardiner till köket! jättenöjd blev jag! lite torp känsla över det!


Familjens allt!♥ du är den bästa storebror Loke någonsin kunnat få! Vi älskar dej Rocken boy ♥



Jag fattar inte att det ska vara såna gruperingar hela tiden! Det känns som att man måste göra allt för att passa in! man får inte ändrå på något för då finns det en chans att man åker ut.
Men jag är som jag är, har jag alltid vart och passar det inte så är det inte mitt fel, jag tänker inte ändra på mej för att göra andra nöjda. Jag tänker se ut då här. Jag har min mage mina bristningar o allt. Men vafan jag har burit och fött ett barn!
Jag är en mamma. en mamma som är nöjd med sitt liv sitt utseende ja med allt. och jag känner mej stakt som person.
Jag är nöjd med mej själv!
Jag skiter i om jag är utanför jag klarar mej själv om det skulle vara så!


Ne nu ska jag mysa med lillprinsen.


Ha en bra dag!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0